YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

11 December 2011

Hello December.

Harini dah 11 December, aku baru nak update blog pasal December, bongok -.- HAHA. December, okayy aku suka bulan nie, sebab cuti. HAHA. Sape taksuka cutikan? Hehe. Hurm, bulan December nie, banyak trajedi yang berlaku dekat diri aku. Sedih, happy, kecewa, hurm. This month, aku dapat boyfie! HAHA. Happy doo :D Dia tinggi, dia stylo, kulit dia koko, *ade ke manusia kulit merah? -.- hehe. Okayy, aku sayang dia gilagila, dia cakap dia sayang aku jugak, tapikan, boleh percaye ke? *takkan laa takpercaye kot dekat boyfie sendiri. HAHA. Part sedih pulak, hurm, benda nie mmg buat aku sedih laa, because ade something terjadi kat family aku, what is it? Secret laa! Masalah family kang, mane boleh cakap kat sapesape :p Harhar, okay dah. Bab kecewa pulak, aku kecewa dengan boyfie aku sendiri, hehe. Bukan ape, aku rase macam dia taksayang aku je. Dia layan aku pon, macam taksayang dekat akulah, *lap air mata* hehe. Walaubagaimanapun, aku tetap sayang dia, sebab dialah orang yang boleh buat aku lupe dekat EX aku and crushcrush aku. HAHAHAHAHA. Okay aku cakap entah apeape sbb aku taktahu nak update blog pasal ape. Hehe. Khamis nie nak hang dengan kawankawan dekat KBM, wooo, tempat oranghot, HAHA. Alalala, aku and the gang hang hari khamis, buka sabtu pon :p Hehe. Tapi yang lain belum confirm lagi sbb ade tuisyen :X Okayokay, belaja lebih penting kan? Hehe. Okayokay, takde pape dah aku nak cakap, so chouwww :* 



No comments:

Post a Comment