YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

14 December 2011

Hostel (Y)

Heyyy :'D Hurmm, next year aku duduk hostel. Dah janji dengan diri sendiri, nak hidup lebih berdikari, taknak dah nangisnangis, aku nak jadi pelajar yang cemerlang. Insyaallah. Hehe. No more facebook, twitter, blogger, movies and semua benda yang boleh melalaikan aku lahh. Hehe. Phone tuu tak kott, mamapapa aku still lagi faham ku. Harhar :D Tapi insyaallah aku akan berusaha untuk menjauhkan diri aku dari phone sebab kalau ade phone, wajib aku nak texting haa, aku hantar jela text kat sapesape pon sebab aku nk texting. HAHA. Tapi pakwe aku macam mane eh tahun depan? Sempat ke aku nak ambil tahu pasal die? Dahlah aku dduk hostel, takboleh nak online semuasemua, tapi dia dah tahu yang aku nak duduk hostel, dia pon pesan dekat aku, takpayah bawak phone takpe nanti kat hostel sebab nanti kalau kena rampas, lagi sush nak texting, dia pesan, nanti balik dari hostel tuu text lahh die. Tapi hajatnya aku nk bawak phone nanti kat hostel.  Tapi tengok laa dulu mamapapa aku macam mane -.-" Hadui, takpe lah nanti aku fikir yang terbaik untuk aku. Harhar. Hurm, i will miss my familyy a lott laaaaaa. Hurm, senior selalu cakap, kalau rindu familyy, jangan nangis jee, pergi ambik wudhuk, then solat, takpon baca Quran, thats can make you fell more better :') Insyaallah aku akan buat semua tuu. Aku selalu berharap, setiap benda yang aku lakukan pasti ade hikmah. Nanti aku menanggung homesick kat hostel, esokesok aku akan dapat kebahagiaan dari family aku yang takternilai, insyaallah. Hehe. Hurm, apeape punn, aku dah berjanji dengan diri aku sendiri nak mulakan hidup yang baru tahun depan, nak buktikan kat semua warden dan pelajarpelajarhostel nie yang aku nie murid yang boleh berjaya macam orang lain, bukan reti buat masalah je, hehe (Y) Okayy dokayy, thats all. Chouwwww :*

No comments:

Post a Comment