YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

13 January 2012

Bitchaaaaa -.-

Tajuk pon dah macam err post kali nie -.- So what? Suka hati aku lah. Aku nak membebel pasal sorang minah yg gila bayang neh. Wey beb, kau pe hal? Asal kau selalu je menyusahkan hidup kawankawan aku? Kau nak dia, kau ambik. Now the problem is, laki tuu nak kawan aku, laki tu TAKNAK KAU. Dah orang taknak, buat cara kena reject. Buat malu muka je kalau kita nie prmpuan yg tergilakan lelaki. Tui. Muka kau cantik, tapi tapi tapi, body kau yg buatkan laki tuu tak brknan dgn kau. Muahaha xD Body kau, hmm. Aku taknak ckap body kau mcm ape, takut nnti jd kat aku :p Muehehe xD Geng kau dgn geng aku dah byk kali gaduh, wuu. Bunyi mcm gangstor puekk -.- Geng aku dgn geng kau selalu je gaduh pasal laki -,- Orangkan, kalu dengar je permpuan nie gaduh sama perempuan pasal lelaki, orang benci tau? Asal geng kau selalu je nak gaduh dgn geng aku psal laki? Bunyi macam murah :O Wopss. Dahlah takpandai hormat orang. Hey kau ingat sikit eh, dulu kau dgn bestie kau tuu rapat macam isi dgn kuku je dgn aku. Dgn geng aku tu mmg kau tkrpt pon. Sampaikan kau dahaga pon aku tlg belikan air utk kau. Ya Allah, kalau igt blik, mmg aku rasa mcm nk tmbuk nyotnyot je kau. Tui tui -,- Sekarang jumpa aku, mata kau yg memainkan peranan yg penting, *jelingjeling*. Macam beruks je aku tengok -,- Dulu pantang jumpa, lambai tgn macam setahun takjumpa. Pui laaa. Kalau taknak orang benci kita, jgn buat perangai yg mcm org takde adab. Kurang ajar, mak bapak kau tak ajar eh kau hormat orang? ;p Haha okay taknak kaitkan dgn parents, kau buat masalah kau tanggung, jgn sampai org kaitkan dgn mak bapak eh. Dah taknak panjang lebar kan lagi pasal GENG KAU dgn GENG AKU. Salammmmmm :>

No comments:

Post a Comment