YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

24 January 2012

U.U

Assalamualaikum. Ehem ehem. Esok birthday my not-so beloved brothaa. Harini semua org beli hadiah for his birthdayy. Aku tkbeli hape pun. Eleh, mamat tuu kedekut dgn aku, buat hape aku beli hadiah kat diaa. Tuii :P Tapi tapi tapi, aku dengki ahhhhhhh, esok birthday diaa nak celebrate, mama beli kek bagai, nak keluar makan. Ah, mane aci. Nanti birthday aku, aku dekat hostel. Ahhhhhhhhhhh shi* laa cenggini. Nak nangis je U.U Kakak aku yg kembar duadua adaa, ahh semua adaa. Okay brothaa aku dengki gilaaaaaababun dgn kauu, dahlah kau tuu musuh ketat aku, skrg kau dapat lebih pulakk dari akuu. INI TIDAK ADIL! Arghhh, pakyuuuu -,-' Takpe ahh, tahun nie nasib kauu. Tahun depan mungkinn birthdayy aku, mama celebrate yg lebihh cunn dari yg kau tahunn niee :P Dengki bapakk dgn kauuuuuuu! Ergh. Nanti birthday akuu, kau beli ah hadiah utk aku eh brothaa? Hewhew. Yekk -.- Okayy dahh, happy becomingg birthdayy myy not-so beloved brothaa :* Tataa~

No comments:

Post a Comment